عاشق منم پر ادعا

قالب سبز


وبلاگ رسمی علی رنجبر
موسیقی شعر گیتار دانلوود آهنگ های علی رنجبر شعر های علی رنجبرموسیقی پاپ صدای تازه صدایی که نشنیده ای صدای نسل امروز علی رنجبر
Blog Previous
Links

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبلاگ رسمی علی رنجبر و آدرس aliranjbar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

دوباره اشکای غم و دوباره چشمای ترم                 ببین که من چشم انتظار ببین که منتظرم

دوباره چشمه خستمو به چشمای تو دوختمو       دوباره من به پای تو ببین چجوری سوختمو

بازم شب و بی خوابی و بازم روز و بی تابی و       میخوام ازت سوال کنم چجوری تو می خوابی و

یادت میره که عاشقم یادت میره منتظرم               یادت میره میمیرمو زنده میشه آخه گلم  

خجالتم خوب چیزیه خوبه خجالت بکشی                  تا توی قلب عاشقم خنجر خیانت نکشی

صدات هنوز تو گوشمه که هی میگفتی عاشقی   عاشق منم پر ادعا دروغ میگفتی صادقی

شمع وجودم می سوزه ابرای قلبم می باره           الهی که تنها بشی  نداشته باشی ستاره

ببین چه حالی دارم از خیانت چشمای تو               چشات الهی کور بشن چشای بی حیای تو
 
شعر :علی رنجبر


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





About

علی رنجبر 21 سالمه از فارس صدام خیلی خوبه گیتار بلدم شعر هم میگم لطفا اگه از این وبلاگ استفاده می کنید حتما منبعش که این وبلاگ هست و صاحب اثر که خودم هستم رو ذکر کنید مرسی ♥همتون رو دوست دارم موفق باشید♥
Blog Custom

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 208
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 244
بازدید ماه : 244
بازدید کل : 55586
تعداد مطالب : 20
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1